Tuesday, March 26, 2013

Before continuing with my hand-pieced patchwork "Countryside atmosphere", I decided to finish the little details on the blocks I had done. Here they are...
These really look like hens this time, don't you think?

Avant de continuer mon quilt "Un air de campagne" entièrement piécé à la main , j'ai décidé de terminer les détails de chacun des blocs que j'avais faits. Les voici...
Maintenant, on peut vraiment reconnaître les poules, vous ne trouvez pas?







The schools now have their bells.
Les écoles ont maintenant leurs cloches.


And the apples, their tiny leaves.
Et les pommes, leurs petites feuilles.



And I, the satisfaction of having truly completed these blocks!
I am sure you know the feeling... 
3 trees to go and 5 pumpkins!

Et moi, la satisfaction d'avoir vraiment fini ces blocs!
Je suis certaine que vous connaissez ce sentiment...
Encore 3 arbres et 5 citrouilles!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...