Wednesday, February 17, 2016

A small mountain break... / Une petite pause montagnes...

Enjoying a few days on the snowy mountains of New Mexico where the snow is great and the slopes just sprinkled with a few skiers.

Quelques jours sur les montagnes enneigées du Nouveau Mexique où la neige est géniale et les pistes juste parsemées de quelques skieurs.




My favorite hot drink booth at the bottom of the slopes...
Mon kiosque de boisson chaudes préféré au bas des pistes...


And this little sign of theirs all of a sudden strengthens my passion for dark chocolate...
Et leur petite pancarte me conforte dans ma passion pour le chocolat noir...


The beautiful sunsets over the plateau
Les coucher de soleil magnifiques sur le plateau


And some little hand tying to relax after a good day skiing
Et quelques points d'attache pour se relaxer après une bonne journée de ski


Now working on the inner border and edge of the pieced center
Je travaille maintenant sur la bordure intérieure et le pourtour du centre piece



Even on holidays, especially on holidays, there is always some quiet time to enjoy one's passion for quilting. To me it is difficult to go away without having something to occupy my hands.

Même pendant les vacances, ou plutôt surtout pendant les vacances, il y a toujours des moments calmes durant lesquels on peut s'adonner à sa passion pour le patchwork. Pour moi il est difficile de partir sans emporter avec moi de quoi m'occuper les mains.

Happy Quilting!
Bon Patch!



No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...