Sunday, March 12, 2017

More of Broward Quilt Expo / Visite de  Broward Quilt Expo

Quilters around here are pretty much into modern fabrics as this exhibit shows. Though I prefer more traditional quilts, I still find I always learn from other quilters and their creativity.

Il semble que la mode soit au moderne comme le montre cette exposition. Bien que je préfère les patchs plus traditionnels, je trouve toujours à apprendre des autres quilteuses et de leur créativité.

I like the gradation of colors in this one
J'aime le dégradé de couleurs dans celui-ci




Precise piecing in a modern and fun quilt
Un piécé précis dans un quilt moderne et gai


Cute houses in Kaffe Fassett fabric
De jolies petites maisons en imprimés Kaffe Fassett


This one is SO cute with all the details embroidered
Celui-ci est SI mignon avec tous les détails brodés


Such cute little giraffe
Admirez cette petite giraffe


Loved this modern Amish style quilt
J'ai adoré ce patch moderne dans le style Amish


This pattern by the australian designer Kathy Doughty is always striking
Ce modèle de la créatrice australienne Kathy Doughty est toujours superbe



Some stripy modern quilt
Quelques patchs modernes de petites bandes de tissu


I hope you enjoyed this little visit
Have a very happy Quilting Sunday!

J'espère que vous avez aimé cette petite visite
Je vous souhaite un très bon dimanche de patch!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...