Sunday, March 5, 2017

Some sewing, some quilting, some frying/ De la couture, quelques points de matelassage et de la cuisine

A busy week that left little time to really see much progress in my current projects, hence my snail-pace progression...

Une semaine très occupée qui a laissé peu de temps de libre pour voir avancer mes en-cours, d'où ma progression d'escargot...

16 orange peels to go...
Encore 16 peaux d'oranges à appliquer...


 The first hand quilting stitches on Montmorency quilt
Les premiers point de matelassage sur le patch Montmorency


A collection of dearly needed quilting stencils to take my quilting to the next level...
Un assortiment de stencils de matelassage dont j'avais vraiment besoin pour passer au niveau supérieur...


Great online company by the way
Super site internet d'ailleurs


And frying the traditional Beignets de Mardi Gras
My husband's grandmother's recipe... to die for!
Et la confection des Beignets traditionnels de Mardi Gras
La recette de la grand-mère de mon mari... à tomber!


Have a relaxing quilting day!
Très bonne journée de couture!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...