Monday, March 19, 2018

Two applique borders done! / Deux bordures d'appliqués terminées!


More leaves and berries
Des feuilles et des baies


I have just a small piece of this checkered red print left and I love the effect for the berries
Il ne me reste qu'un petit morceau de ce tissu à carreaux rouge vif et j'adore l'effet pour les baies


I have added this other checkered one from the border of my Scrappy Nine Patch
J'ai ajouté cet autre vichy de la bordure de mon  Scrappy Nine Patch


So here are the two short borders of my Saint Germain quilt finished!
Et voici donc les deux bordures de mon patch Saint Germain terminées!


Happy Quilting!
Bon Patch!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...