Tuesday, March 17, 2015

Dallas Quilt Show 

I really enjoyed the show this year. A lot of beautiful and interesting quilts and a better variety of vendors, which means that I came home with a few treasures...
So today I am sharing the show with you through the photos I took. Of course, my choice is biased, I only took the ones I liked or found really interesting. Even then, I am sure I missed a few.

J'ai vraiment aimé l'exposition cette année. De très beaux quilts et d'autres très originaux ainsi qu'un panel de stands de professionnels très varié. J'ai donc rapporté quelques trésors...
Donc aujourd'hui je vais partager avec vous les photos que j'ai prises. Bien sûr mon choix est subjectif, j'ai en effet pris les patchs que j'aimais vraiment ou que je trouvais interessants. Et malgré tout, je pense que j'en ai manqué.

This year's block contest at the Dallas Guild with a winter theme
 They all are so cute!

Le concours de blocs de cette année à la guilde de Dallas avec l'hiver pour thème
Ils sont tous si mignons!




The funny birds by my friend Cleola
Les oiseaux si mignons de mon amie Cleola





And Lut's humour on this block
Et l'humour de Lut sur ce bloc



One of my favorite bloc contest quilt by the Dallas Guild
All the Texas symbols in this quilt

Un de mes patchs préférés de la guilde de Dallas
Tous les symboles du Texas dans ce patch





Another with a Fall theme
Un autre avec l'automne pour thème


And so many beautiful quilts!
Et de nombreux très beaux quilts!










The cats by Linda now with all the little funny details added
Les chats de Linda maintenant avec tous les petits accessoires rigolos


To be continued...
A suivre...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...