Wednesday, November 6, 2013

The Quilt Show Sunbonnets / Les Sunbonnets du Quilt Show

These quilts were all so beautiful and detailed, it was a feast for the eyes and an enchantment...

Ces quilts étaient tous plus magnifiques les uns que les autres, un régal pour les yeux et un véritable enchantement...





  
The central scene of the quilt above, there is a little girl covering her eyes in the center of the circle.
La petite scène centrale du quilt ci-dessus, il y a une petite fille qui se cache les yeux au centre de la ronde.



 Notice the pretty snowflakes all around the border.
Remarquez les jolis flocons tout autour sur la bordure.




The children sitting on the benches at the foot of the quilt look onto the various scenes...
Les enfants assis sur les bancs au pied du patch regardent les différentes scènes ...






Let me tell you that those sunbonnet quilts left my friends and I enchanted but also a bit depressed as to our quilting skills...
Back to reality now!

Je peux vous dire que ces quilts de sunbonnets nous ont enchantées, mes amies et moi, mais nous ont aussi laissées un peu déprimées quant à nos talents de quilteuses...
Il faut revenir sur terre maintenant!


I hope you have enjoyed these photos, thank you for visiting!
J'espère que vous avez aimé ces photos, merci de votre visite!





No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...