Thursday, April 10, 2014

Diagonal Madness Quilt


Progressing little by little with the piecing and I am now getting to understand why this quilt is called Diagonal MADNESS!!!

Je progresse petit à petit avec le piéçage et je commence à comprendre pourquoi ce patchwork s'appelle FOLIE en Diagonales!!!


I am now going to work on the outer border, 58 nine-patch blocks. I may need to buy some more fabric and so I prefer to do the outer border with the same fabrics before doing the triangles finishing the center.

Je vais maintenant travailler sur la bordure extérieure, 58 bloques nine-patch. J'aurais peut-être besoin de racheter du tissu et je préfère donc faire la bordure extérieure avec les mêmes tissus, avant de couper les triangles qui termineront le centre. 

Happy Quilting to you!
Bon Patch à vous!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...