Tuesday, January 10, 2017

Strolling around Key West! / En balade à  Key West


Probably the most sought after site for a selfie
Only 90 miles from Cuba
L'endroit le plus populaire pour les selfies
A seulement 145 km de Cuba



This pelican was actually posing for the photo!
Ce pélican posait pour la photo!


Here are some of the pretty pastel color houses that caught my attention
Voici quelques-unes des jolies maisons aux couleurs pastels qui ont attiré mon attention



Love the turquoise with the yellow
J'adore ce bleu turquoise avec le jaune


This one was particularly beautiful with a tower on the left
Celle-ci was vraiment magnifique avec sa tour sur la gauche



The decorations were there to remind us it was Christmas despite the heat
Les décorations nous rappelaient que c'était Noël malgré  la chaleur






Cute little aqua green house with its orange door
Jolie petite maison verte avec sa porte orange


My favorite letter box
Ma boîte aux lettres préférée



I hope you enjoyed your visit!
J'espère que vous avez aimé cette balade!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...