Monday, May 27, 2013

Second block of Reiko Kato's mystery quilt / Deuxième bloc du quilt mystère de Reiko Kato
I am pursuing my aim of completing several on-going projects and I must say it is quite satisfying to put each aside as I progress along. I thus have just finished the second block from Reiko Kato's mystery quilt, and about time too since I have just received the third Quiltmania of the series.

Je poursuis mon objectif de terminer plusieurs de mes projets en cours et je dois dire que c'est très satisfaisant de les mettre de côté au fur et à mesure de ma progression. Je viens ainsi de terminer le second bloc du quilt mystère de Reiko Kato, et il est temps puisque je viens de recevoir le troisième Quiltmania de la série.

Here are my little characters...
Voici mes petits personnages...















Here they are with the embroideries completed...
Les voici avec les broderies terminées...



Aren't they cute?
Ne sont-ils pas mignons?


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment, I'll try to reply promptly...
Merci pour vos commentaires, j'essaierai d'y répondre très vite...